Turning Customer Intelligence into business value

On their journey from product focus to customer focus and defining and refining their value propositions, most companies understand the importance of Customer Intelligence, especially in an era where availability of data is exploding.

However, we still see CMO’s, CCO’s, etc. struggling to understand the different dimensions of Customer Intelligence and therefor they do not always succeed in turning customer data into maximum business value.

We believe companies should invest in developing the Customer Intelligence function in order to start seeing real topline improvements through e.g. product development, sales and service effectiveness and campaign management.

Download the full PDF

Read more

Career
oktober 13, 2017

Vi söker fler juniora konsulter med start i vår och i höst

Differ växer och vi söker nu fler strategikonsulter som brinner för tillväxtfrågor. Skicka in en ansökan till karriar@differ.com om du vill bli en del av Differ och vara med och växa…

Career
oktober 10, 2017

Differs expansion fortsätter

Vi utökar nu vårt team och välkomnar varmt Philip Xu Cederhill, Emeli Karlsson, Stina Starke och Estelle Nordin till Differ!

News
oktober 7, 2017

Lästips till hängmattan

Sommaren är äntligen här och vi på Differ vill passa på att önska dig en riktigt skön sommar.

Contact Us