Superior customer service

In the Consumer Goods industry, both B2B2C and B2B, the quality of the relationship with the customer is especially important in order to create sustainable loyalty.

Companies operating in this environment have customer interfaces in many different channels and parts of the organization. Still, a large part of these companies struggle with a silo culture and fail to deliver a seamless and consistent service experience cross these channels and departments.

Establishing a company-wide understanding of what customer service is and defining a common service vision is a first step towards superior service experience.

In this White Paper we present four steps in order to overcome the challenges.

Download the full PDF

The White Paper is written by Frank van Gelder, Partner at Differ, and specialized in Customer service strategy.

Read more

Career
oktober 13, 2017

Vi söker fler juniora konsulter med start i vår och i höst

Differ växer och vi söker nu fler strategikonsulter som brinner för tillväxtfrågor. Skicka in en ansökan till karriar@differ.com om du vill bli en del av Differ och vara med och växa…

Career
oktober 10, 2017

Differs expansion fortsätter

Vi utökar nu vårt team och välkomnar varmt Philip Xu Cederhill, Emeli Karlsson, Stina Starke och Estelle Nordin till Differ!

News
oktober 7, 2017

Lästips till hängmattan

Sommaren är äntligen här och vi på Differ vill passa på att önska dig en riktigt skön sommar.

Contact Us