Ett nytt Differ

Efter ett år under samma tak går Xlent Strategy och Differ samman under namnet Differ. Tillsammans bildar vi en stark strategikonsultaktör med fokus på intäktsfrågor. Differ är en del av Xlent Consulting Group. Erbjudandet omfattar alla intäktsrelaterade discipliner; kundbasoptimering, varumärkesstrategi, lojalitet, digitalisering, prissättning, och mycket mer.

Såväl Xlent Strategy som Differ har länge arbetat med intäktsrelaterade frågeställningar, men arbetet har drivits med delvis olika inriktning. Differ har, sedan starten 1996, arbetat med intäktsfrågor ur ett varumärkesperspektiv.

Xlent Strategy har i tio år arbetat med kundbasen som främsta utgångspunkt. För båda bolagen har samma sak dock blivit tydlig: vägen till fullt genomslag i intäktsarbetet går genom ett gemensamt fokus och ett enat perspektiv tvärs funktioner.

Vi brinner för att på olika sätt hjälpa våra uppdragsgivare nå detta enade perspektiv. Tillsammans för vi med oss ett helhetsperspektiv på intäktsfrågan – oavsett om vårt uppdrag är brett eller tydligt funktionellt avgränsat. Det tror vi skapar tillväxt som håller över tiden.

Vill du veta mer om hur vi arbetar? Kontakta oss gärna.