Turning Customer Intelligence into business value

On their journey from product focus to customer focus and defining and refining their value propositions, most companies understand the importance of Customer Intelligence, especially in an era where availability of data is exploding.

However, we still see CMO’s, CCO’s, etc. struggling to understand the different dimensions of Customer Intelligence and therefor they do not always succeed in turning customer data into maximum business value.

We believe companies should invest in developing the Customer Intelligence function in order to start seeing real topline improvements through e.g. product development, sales and service effectiveness and campaign management.

Download the full PDF

Read more

News
March 26, 2021

Differ kompletterar erbjudandet med Differ Agency

Differ möter nya kundbehov och kompletterar erbjudandet med nystartade byrån Differ Agency.

Career
March 5, 2021

Vi söker erfarna tillväxtstrateger

Just nu söker vi dig som har några års erfarenhet av att arbeta som managementkonsult eller har annan relevant erfarenhet och vill arbeta med att skapa hållbar tillväxt

News
February 19, 2021

Coop och Änglamark vinner Sveriges grönaste varumärken

För tolfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Årets undersökning belyser att det är…

Contact Us