Turning Customer Intelligence into business value

On their journey from product focus to customer focus and defining and refining their value propositions, most companies understand the importance of Customer Intelligence, especially in an era where availability of data is exploding.

However, we still see CMO’s, CCO’s, etc. struggling to understand the different dimensions of Customer Intelligence and therefor they do not always succeed in turning customer data into maximum business value.

We believe companies should invest in developing the Customer Intelligence function in order to start seeing real topline improvements through e.g. product development, sales and service effectiveness and campaign management.

Download the full PDF

Read more

Differ-soker-nya-konsulter Career
September 21, 2021

Vi söker konsulter med start hösten 2022

Just nu söker vi dig som tar examen 2022 och som vill växa tillsammans med oss!

Career
September 10, 2021

Consulting intern – Sveriges Grönaste Varumärke – Rollen är tillsatt

— Rollen är tillsatt och vi tackar för alla sökande — Tidigare: Vi söker dig som studerar på universitetet och vill driva utvecklingen av Sveriges Grönaste Varumärke 2022

Career
July 6, 2021

Sommarhälsning från Differgruppen

Äntligen sommar. Pandemin alltmer i backspegeln; vi tillåter oss själva lite hopp och framtidstro. Vintermånadernas harvande från hemma-kontoret börjar kännas långt borta. Man glömmer fort – och tur är väl...
Contact Us