Föreläsning om framtidens lojalitet

Differ gästade Marknadsföreningen i Stockholms nätverksträff med en föreläsning om relationsmarknadsföring. Helena Nordman Stålnacke och Bi Kreimer, båda partners på Differ, presenterade där perspektiv på hur framtidens lojalitet skapas.

Lojalitet strävar de flesta organisationer efter – men vad är egentligen lojalitet?
• Hur skapas lojalitet i en alltmer turbulent värld där vi får tävla om kundernas uppmärksamhet?
• Hur skall man utveckla framgångsrika lojalitetsprogram framöver?

Under föreläsningen varvades teori med praktik genom fördjupningar i verkliga case från detaljhandeln och mediabranschen – branscher där Differ fått i uppdrag att utveckla flertalet lojalitetskoncept och andra typer av relationsbyggande mekanismer.

Länk till eventet

Read more

Career
June 11, 2019

Kvantitativa analytiker till Analytics Lab by Differ

Differ söker kvantitativa analytiker till en ny satsning, Analytics Lab. I rollen kommer du arbeta i gränslandet mellan avancerad analys och klassisk managementkonsulting. 

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

Contact Us