Föreläsning om framtidens lojalitet

Differ gästade Marknadsföreningen i Stockholms nätverksträff med en föreläsning om relationsmarknadsföring. Helena Nordman Stålnacke och Bi Kreimer, båda partners på Differ, presenterade där perspektiv på hur framtidens lojalitet skapas.

Lojalitet strävar de flesta organisationer efter – men vad är egentligen lojalitet?
• Hur skapas lojalitet i en alltmer turbulent värld där vi får tävla om kundernas uppmärksamhet?
• Hur skall man utveckla framgångsrika lojalitetsprogram framöver?

Under föreläsningen varvades teori med praktik genom fördjupningar i verkliga case från detaljhandeln och mediabranschen – branscher där Differ fått i uppdrag att utveckla flertalet lojalitetskoncept och andra typer av relationsbyggande mekanismer.

Länk till eventet

Read more

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

News
March 6, 2019

Differ investerar i Experience Management med ett nytt Lab

Managementkonsultbolaget Differ breddar verksamheten ytterligare och tar in feedback-specialisten CustX under vingarna. 

Contact Us