Föreläsning om framtidens lojalitet

Differ gästade Marknadsföreningen i Stockholms nätverksträff med en föreläsning om relationsmarknadsföring. Helena Nordman Stålnacke och Bi Kreimer, båda partners på Differ, presenterade där perspektiv på hur framtidens lojalitet skapas.

Lojalitet strävar de flesta organisationer efter – men vad är egentligen lojalitet?
• Hur skapas lojalitet i en alltmer turbulent värld där vi får tävla om kundernas uppmärksamhet?
• Hur skall man utveckla framgångsrika lojalitetsprogram framöver?

Under föreläsningen varvades teori med praktik genom fördjupningar i verkliga case från detaljhandeln och mediabranschen – branscher där Differ fått i uppdrag att utveckla flertalet lojalitetskoncept och andra typer av relationsbyggande mekanismer.

Länk till eventet

Read more

Blog
March 31, 2020

What’s your Office view?

Har ni gjort omställningen till att arbeta digitalt ännu? Har ni behövt ställa in möten, workshops och projekt på grund av Corona-pandemin? Gör inte det!

Article
March 31, 2020

Getting proactive in post covid-19 reality

Necessity is the mother of invention – and there’s no shortage of necessity right now. Whether positively or negatively affected by the current covid-19 pandemic does not matter – companies…

News
February 19, 2020

SJ och Änglamark utsedda till Sveriges grönaste varumärken

För elfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Det råder ingen tvekan om att…

Contact Us