Föreläsning om framtidens lojalitet

Differ gästade Marknadsföreningen i Stockholms nätverksträff med en föreläsning om relationsmarknadsföring. Helena Nordman Stålnacke och Bi Kreimer, båda partners på Differ, presenterade där perspektiv på hur framtidens lojalitet skapas.

Lojalitet strävar de flesta organisationer efter – men vad är egentligen lojalitet?
• Hur skapas lojalitet i en alltmer turbulent värld där vi får tävla om kundernas uppmärksamhet?
• Hur skall man utveckla framgångsrika lojalitetsprogram framöver?

Under föreläsningen varvades teori med praktik genom fördjupningar i verkliga case från detaljhandeln och mediabranschen – branscher där Differ fått i uppdrag att utveckla flertalet lojalitetskoncept och andra typer av relationsbyggande mekanismer.

Länk till eventet

Read more

Blog
December 14, 2018

Auto targeting, content velocity & hyper personalization – hyped buzzwords or attractive competitive tools?

Remove the classical obstacles to transformation through a holistic change program addressing three dimensions of change. Access to the right capabilities and correct data will make digital solutions a competitive…

Blog
December 10, 2018

Optimize Customer Lifecycle – how well do you really know your customers?

Thou shalt love thy customer as thyself. Give way to the corporate commandment of the 21st century. But in our endless strive to achieve more loyal customers, let’s not forget…

Blog
December 3, 2018

Innovate Offerings – merge creativity, craftmanship & managerial discipline

Innovativeness of an organization is not formed by great ideas alone and is definitely not channeled only through new product features. A disciplined and holistic innovation process, spurred by both…

Contact Us