Superior customer service

In the Consumer Goods industry, both B2B2C and B2B, the quality of the relationship with the customer is especially important in order to create sustainable loyalty.

Companies operating in this environment have customer interfaces in many different channels and parts of the organization. Still, a large part of these companies struggle with a silo culture and fail to deliver a seamless and consistent service experience cross these channels and departments.

Establishing a company-wide understanding of what customer service is and defining a common service vision is a first step towards superior service experience.

In this White Paper we present four steps in order to overcome the challenges.

Download the full PDF

The White Paper is written by Frank van Gelder, Partner at Differ, and specialized in Customer service strategy.

Read more

Differ-soker-nya-konsulter Career
September 21, 2021

Vi söker konsulter med start hösten 2022

Just nu söker vi dig som tar examen 2022 och som vill växa tillsammans med oss!

Career
September 10, 2021

Consulting intern – Sveriges Grönaste Varumärke – Rollen är tillsatt

— Rollen är tillsatt och vi tackar för alla sökande — Tidigare: Vi söker dig som studerar på universitetet och vill driva utvecklingen av Sveriges Grönaste Varumärke 2022

Career
July 6, 2021

Sommarhälsning från Differgruppen

Äntligen sommar. Pandemin alltmer i backspegeln; vi tillåter oss själva lite hopp och framtidstro. Vintermånadernas harvande från hemma-kontoret börjar kännas långt borta. Man glömmer fort – och tur är väl...
Contact Us