Är ditt företag redo?

Den avgörande faktorn för att klara av en kris är att vara väl förberedd och medveten om hur man reagerar i en kritisk situation.

I några intervjuer med företag som blev mer drabbade vid attacken i Stockholm den 7 april 2017 finns flera gemensamma nämnare men självklart också företagsspecifika reflektioner över vad som fungerade väl och vad som behöver förbättras:

“Det var svårt att veta vad som var fakta och rykte…”

“Vissa gick ut med mail och listor och uppmanade närmaste chef att identifiera var hens teammedlemmar befann sig.”

Läs mer och få en checklista på vad ni kan göra för att vara mer förberedd vid en kris.

Ladda ner vår PDF här.

Read more

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

News
March 6, 2019

Differ investerar i Experience Management med ett nytt Lab

Managementkonsultbolaget Differ breddar verksamheten ytterligare och tar in feedback-specialisten CustX under vingarna. 

Contact Us