Är ditt företag redo?

Den avgörande faktorn för att klara av en kris är att vara väl förberedd och medveten om hur man reagerar i en kritisk situation.

I några intervjuer med företag som blev mer drabbade vid attacken i Stockholm den 7 april 2017 finns flera gemensamma nämnare men självklart också företagsspecifika reflektioner över vad som fungerade väl och vad som behöver förbättras:

“Det var svårt att veta vad som var fakta och rykte…”

“Vissa gick ut med mail och listor och uppmanade närmaste chef att identifiera var hens teammedlemmar befann sig.”

Läs mer och få en checklista på vad ni kan göra för att vara mer förberedd vid en kris.

Ladda ner vår PDF här.

Read more

News
March 26, 2021

Differ kompletterar erbjudandet med Differ Agency

Differ möter nya kundbehov och kompletterar erbjudandet med nystartade byrån Differ Agency.

Career
March 5, 2021

Vi söker erfarna tillväxtstrateger

Just nu söker vi dig som har några års erfarenhet av att arbeta som managementkonsult eller har annan relevant erfarenhet och vill arbeta med att skapa hållbar tillväxt

News
February 19, 2021

Coop och Änglamark vinner Sveriges grönaste varumärken

För tolfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Årets undersökning belyser att det är…

Contact Us