Är ditt företag redo?

Den avgörande faktorn för att klara av en kris är att vara väl förberedd och medveten om hur man reagerar i en kritisk situation.

I några intervjuer med företag som blev mer drabbade vid attacken i Stockholm den 7 april 2017 finns flera gemensamma nämnare men självklart också företagsspecifika reflektioner över vad som fungerade väl och vad som behöver förbättras:

“Det var svårt att veta vad som var fakta och rykte…”

“Vissa gick ut med mail och listor och uppmanade närmaste chef att identifiera var hens teammedlemmar befann sig.”

Läs mer och få en checklista på vad ni kan göra för att vara mer förberedd vid en kris.

Ladda ner vår PDF här.

Read more

News
February 20, 2019

ICA och Änglamark utsedda till Sveriges grönaste varumärken 2018

När svenskarna för elfte året i rad får göra sin röst hörd i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke står det klart att grönhet nu anses vara en självklarhet. Samtidigt ställer konsumenter…

Article
February 19, 2019

Nordic Industrial Aftermarket and Services – Trends and outlook for 2019

Overall, Nordic industrial manufacturers (OEMs) have thrived in 2018. Most find themselves at a high point of the global business cycle with increasing sales, high margins and an expanding installed…

Event
January 24, 2019

Sveriges Grönaste Varumärke – kvällsevent 20/2

Varmt välkommen till ett inspirerande kvällsevent på temat Sveriges Grönaste Varumärke!

Contact Us