Är ditt företag redo?

Den avgörande faktorn för att klara av en kris är att vara väl förberedd och medveten om hur man reagerar i en kritisk situation.

I några intervjuer med företag som blev mer drabbade vid attacken i Stockholm den 7 april 2017 finns flera gemensamma nämnare men självklart också företagsspecifika reflektioner över vad som fungerade väl och vad som behöver förbättras:

“Det var svårt att veta vad som var fakta och rykte…”

“Vissa gick ut med mail och listor och uppmanade närmaste chef att identifiera var hens teammedlemmar befann sig.”

Läs mer och få en checklista på vad ni kan göra för att vara mer förberedd vid en kris.

Ladda ner vår PDF här.

Read more

Blog
December 14, 2018

Auto targeting, content velocity & hyper personalization – hyped buzzwords or attractive competitive tools?

Remove the classical obstacles to transformation through a holistic change program addressing three dimensions of change. Access to the right capabilities and correct data will make digital solutions a competitive…

Blog
December 10, 2018

Optimize Customer Lifecycle – how well do you really know your customers?

Thou shalt love thy customer as thyself. Give way to the corporate commandment of the 21st century. But in our endless strive to achieve more loyal customers, let’s not forget…

Blog
December 3, 2018

Innovate Offerings – merge creativity, craftmanship & managerial discipline

Innovativeness of an organization is not formed by great ideas alone and is definitely not channeled only through new product features. A disciplined and holistic innovation process, spurred by both…

Contact Us