In the making: The Royalty of Customer Loyalty

Ellen Broström och Viktor Bengtsson skriver för tillfället sitt examensarbete på Differ, med ämnet – The Royalty of Customer Loyalty.

  • Vad är elevator-pitchen för erat arbete?

Vi skriver om digitaliseringens utmaningar med att bygga kundlojalitet i försäkringsbranschen. Kunder vill ha skräddarsydda lösningar och betala för sin egen risk samtidigt som snabbfotade InsurTechs dyker upp med nya digitala lösningar. Frågan är hur de stora etablerade försäkringsbolagen ska agera i det nya klimatet för att bevara sina kundrelationer.

  • Vad är det bästa med att arbeta med Differ?

Mycket fokus på skidåkning, stämningen på kontoret, direktaccess till rätt kompetenser, eventen, frukostar och härliga AWs. Det är också ett stort plus att kontoret ligger mitt i centrum.

  • Ellen berätta lite mer om din exjobbspartner Viktor

Viktor är en rastlös globetrotter som flyger land och rike runt för att samla erfarenheter. En social kameleont som kan släppas i vilket sammanhang som helst och han anpassar sig. Det är kul att jobba i team med Viktor. Han tar bort alla onödiga friktionsmoment som slösar tid och energi genom att hela tiden fråga “varför” något ska genomföras, han gillar att jobba smart helt enkelt.

  • Viktor berätta lite mer om Ellen

Ellen har en grymt driven och ärlig personlighet, älskar att ha många projekt på gång samtidigt och är aldrig rädd för att ta kontroll och leda människor framåt. När man jobbar med Ellen så vet man att att det konstant händer saker och behöver aldrig oroa sig för fastna eller att inte nå målen. Hon bidrar alltid med en positiv intsällning, lättsam stämning och man kan vara säker på att mötas av ett härligt leende varje morgon när man stiger in på kontoret!

Det finns inga tvivel om att ni kommer leverera ett intressant arbete, vi ser framemot resultatet! Stort lycka till!

Vill du veta mer om hur det är att arbeta med intäktsrelateradefrågor kontakta oss på karriar@differ.se så berättar vi mer.

Read more

News
February 20, 2019

ICA och Änglamark utsedda till Sveriges grönaste varumärken 2018

När svenskarna för elfte året i rad får göra sin röst hörd i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke står det klart att grönhet nu anses vara en självklarhet. Samtidigt ställer konsumenter…

Article
February 19, 2019

Nordic Industrial Aftermarket and Services – Trends and outlook for 2019

Overall, Nordic industrial manufacturers (OEMs) have thrived in 2018. Most find themselves at a high point of the global business cycle with increasing sales, high margins and an expanding installed…

Event
January 24, 2019

Sveriges Grönaste Varumärke – kvällsevent 20/2

Varmt välkommen till ett inspirerande kvällsevent på temat Sveriges Grönaste Varumärke!

Contact Us