Coop utsedda till Sveriges Grönaste Varumärke 2017

Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark.

 

Differ har, sedan 2008, undersökt hur svenska folket ser på frågor om miljö och hållbarhet. De får också utvärdera ett antal välkända varumärken i olika branscher, utifrån deras grönhet.

Läs mer i vår rapport. Klicka här för att ladda ner den som pdf.

 

För mer information om undersökningen och Differs arbete med varumärkesfrågor kontakta Clara Boëthius eller Ulrika Burling. 

Read more

Career
June 11, 2019

Kvantitativa analytiker till Analytics Lab by Differ

Differ söker kvantitativa analytiker till en ny satsning, Analytics Lab. I rollen kommer du arbeta i gränslandet mellan avancerad analys och klassisk managementkonsulting. 

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

Contact Us