Coop utsedda till Sveriges Grönaste Varumärke 2017

Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark.

 

Differ har, sedan 2008, undersökt hur svenska folket ser på frågor om miljö och hållbarhet. De får också utvärdera ett antal välkända varumärken i olika branscher, utifrån deras grönhet.

Läs mer i vår rapport. Klicka här för att ladda ner den som pdf.

 

För mer information om undersökningen och Differs arbete med varumärkesfrågor kontakta Clara Boëthius eller Ulrika Burling. 

Read more

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

News
March 6, 2019

Differ investerar i Experience Management med ett nytt Lab

Managementkonsultbolaget Differ breddar verksamheten ytterligare och tar in feedback-specialisten CustX under vingarna. 

Contact Us