Coop utsedda till Sveriges Grönaste Varumärke 2017

Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark.

 

Differ har, sedan 2008, undersökt hur svenska folket ser på frågor om miljö och hållbarhet. De får också utvärdera ett antal välkända varumärken i olika branscher, utifrån deras grönhet.

Läs mer i vår rapport. Klicka här för att ladda ner den som pdf.

 

För mer information om undersökningen och Differs arbete med varumärkesfrågor kontakta Clara Boëthius eller Ulrika Burling. 

Read more

Blog
December 14, 2018

Auto targeting, content velocity & hyper personalization – hyped buzzwords or attractive competitive tools?

Remove the classical obstacles to transformation through a holistic change program addressing three dimensions of change. Access to the right capabilities and correct data will make digital solutions a competitive…

Blog
December 10, 2018

Optimize Customer Lifecycle – how well do you really know your customers?

Thou shalt love thy customer as thyself. Give way to the corporate commandment of the 21st century. But in our endless strive to achieve more loyal customers, let’s not forget…

Blog
December 3, 2018

Innovate Offerings – merge creativity, craftmanship & managerial discipline

Innovativeness of an organization is not formed by great ideas alone and is definitely not channeled only through new product features. A disciplined and holistic innovation process, spurred by both…

Contact Us