Coop utsedda till Sveriges Grönaste Varumärke 2017

Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark.

 

Differ har, sedan 2008, undersökt hur svenska folket ser på frågor om miljö och hållbarhet. De får också utvärdera ett antal välkända varumärken i olika branscher, utifrån deras grönhet.

Läs mer i vår rapport. Klicka här för att ladda ner den som pdf.

 

För mer information om undersökningen och Differs arbete med varumärkesfrågor kontakta Clara Boëthius eller Ulrika Burling. 

Read more

Blog
March 31, 2020

What’s your Office view?

Har ni gjort omställningen till att arbeta digitalt ännu? Har ni behövt ställa in möten, workshops och projekt på grund av Corona-pandemin? Gör inte det!

Article
March 31, 2020

Getting proactive in post covid-19 reality

Necessity is the mother of invention – and there’s no shortage of necessity right now. Whether positively or negatively affected by the current covid-19 pandemic does not matter – companies…

News
February 19, 2020

SJ och Änglamark utsedda till Sveriges grönaste varumärken

För elfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Det råder ingen tvekan om att…

Contact Us