Vill du jobba som strategikonsult med fokus på tillväxt?

Just nu söker vi dig som tar examen 2019 och vill växa tillsammans med oss. 

Juniora strategikonsulter med start hösten 2019

Vilka råd skulle du ge till ledningen av ett ledande e-handelsbolag i fråga om hur de kan behålla sina kunder? Med vilken strategi skulle du öka försäljningen för ett av Sveriges mest omtyckta varumärken? Vi på Differ är strategikonsulter som arbetar med den här typen av intäktsrelaterade frågor kopplat till våra fem kompetensområden: ​

  • Stärka varumärken​
  • Utveckla erbjudanden​
  • Designa kundupplevelser​
  • Optimera kundlivscykler​
  • Utveckla front-lineprocesser​

​Vi brukar säga att vi är hybridkonsulter, det vill säga personer med både analytisk och kreativ förmåga. Differ är ett starkt växande bolag, måna om att bevara de styrkor vi har som ett litet företag. En icke-hierarkisk struktur som gör det möjligt för alla att bidra och påverka sin egen så väl som företagets utveckling. I team arbetar vi nära våra kunder med ett kreativt angreppssätt. Vi har stort förtroende för varandra, oavsett hur lång erfarenhet man har. Som junior får du stort ansvar samtidigt som du får stöttning av mer erfarna kollegor.

Läs mer om hur det är att arbeta på Differ och vårt employer value proposition här.

Du kan växa med oss

Differ rekryterar hybridkonsulter som brinner för tillväxtfrågor och söker nu juniora strategikonsulter med start augusti 2019.  Vill du vara med på vår tillväxtsresa? Skicka din ansökan till karriar@differ.se innehållande CV, personligt brev och betyg senast den 1 november.  

Frågor? Kontakta vår HR-chef Sigrid på karriar@differ.se eller ring +4670-564 30 36

Read more

Blog
December 14, 2018

Auto targeting, content velocity & hyper personalization – hyped buzzwords or attractive competitive tools?

Remove the classical obstacles to transformation through a holistic change program addressing three dimensions of change. Access to the right capabilities and correct data will make digital solutions a competitive…

Blog
December 10, 2018

Optimize Customer Lifecycle – how well do you really know your customers?

Thou shalt love thy customer as thyself. Give way to the corporate commandment of the 21st century. But in our endless strive to achieve more loyal customers, let’s not forget…

Blog
December 3, 2018

Innovate Offerings – merge creativity, craftmanship & managerial discipline

Innovativeness of an organization is not formed by great ideas alone and is definitely not channeled only through new product features. A disciplined and holistic innovation process, spurred by both…

Contact Us