Är du strategikonsult och redo för nästa utmaning? 

Just nu söker vi dig som har några års erfarenhet av att arbeta som strategikonsult eller annan relevant erfarenhet och vill växa tillsammans med oss.

Vi söker konsulter med några års erfarenhet

Vi på Differ är strategikonsulter som arbetar med intäktsrelaterade frågor kopplat till våra fem kompetensområden: ​​

  • Stärka varumärken​
  • Utveckla erbjudanden​
  • Designa kundupplevelser​
  • Optimera kundlivscykler​
  • Utveckla front-line processer​

Vi brukar säga att vi är hybridkonsulter, det vill säga personer med både analytisk och kreativ förmåga. Under åren har vi alltid lyckats attrahera och behålla människor som har ”hjärnan, hjärtat och benen på rätt plats”. Det vi på Differ lägger i det uttrycket är att vi värderar människor som är analytiska problemlösare, sociala och relationsbyggande medmänniskor och drivna och modiga utmanare. Detta är en stor bidragande faktor till vår positiva kultur och till våra framgångar. ​

Differ är ett starkt växande företag, måna om att bevara de styrkor vi har som ett litet företag. En icke-hierarkisk struktur som gör det möjligt för alla att bidra och påverka sin egen så väl som företagets utveckling. I team arbetar vi nära våra kunder med ett kreativt angreppssätt. Vi har stort förtroende för varandra, oavsett hur lång erfarenhet man har. ​

Läs mer om hur det är att arbeta på Differ och vårt employer value proposition här.​

Fortsätt utvecklas med oss

Har du mer än 2 års erfarenhet som strategikonsult och är redo för nya utmaningar? Skicka in din ansökan med en presentation av dig själv och en länk till din LinkedIn-profil till karriar@differ.com

Kontakta gärna vår HR-chef Sigrid Jönsson (sigrid.jonsson@differ.se) om du har några frågor angående tjänsten eller Differ som företag.​

Read more

Career
January 21, 2019

Tar du examen under 2019? Vi söker juniora strategikonsulter med start i höst!

Vilka råd skulle du ge till ledningen av ett ledande e-handelsbolag i fråga om hur de kan behålla sina kunder? Med vilken strategi skulle du öka försäljningen för ett av Sveriges...
Blog
December 22, 2018

An overview of growth challenges and the unique Differ approach

In most industries, the market landscape is changing at an unprecedented pace and scale. Transparency is greater than ever, customers have become more elusive and harder to segment, values like…

Blog
December 14, 2018

Auto targeting, content velocity & hyper personalization

Hyped buzzwords or attractive competitive tools? Remove the classical obstacles to transformation through a holistic change program addressing three dimensions of change. Access to the right capabilities and correct data…

Contact Us