A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

  • Varför är kundupplevelse den viktigaste konkurrensfördelen för allt fler företag?
  • Varför har många företag svårt att lyckas leverera den kundupplevelse de vill?
  • Varför köper SAP en enkätmjukvara för 8 miljarder dollar?
  • Varför pratar vi om X-data och O-data?
  • Varför är textanalys så kraftfullt?
  • Varför får nudging-teori nobelpris?

Vi tar oss an frågorna ovan under en kväll med mingel, mat och dryck. Experience management-fantaster med olika bakgrund presenterar kärnfullt sina insikter kring dessa frågor och delar med sig av best practices. Kvällen bjuder på presentationer från Differ Strategy Consulting, NPS-framgångssagan ComHem, marknadsledande mjukvaruföretaget inom Experience Management Qualtrics, och från Feedback Lab by Differ.

Efter presentationerna får du möjlighet att träffa alla talare, testa mjukvara och utmana dem med dina egna frågor och idéer.

Kvällsevent med Differ

Datum: 8 maj
Tid:
17:15 Registrering och välkomstmingel
18:00 Presentationer
19:00 Montrar och tävling, samt mingel och mat
Plats: United Spaces, Waterfront Building våning 2, Klarabergsviadukten 63
För vem?
Xperiday är för dig som är intresserad av kundupplevelse och vill lära dig mer om experience management och metoder/teknik som hjälper dig att förstå era kunder. Skicka gärna vidare inbjudan till kollegor, vänner eller bekanta som finner temat customer experience intressant. Eventet är kostnadsfritt, antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar Differ och Feedback Lab!

Share

Read more

Event
April 11, 2019

A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

Blog
March 28, 2019

Putting Truth First Is Crucial When Building a Brand

2019 is now in full-speed and so far, the first months of the year have offered a lot of interesting customer insights. Presented below are three important insights that we…

News
March 6, 2019

Differ investerar i Experience Management med ett nytt Lab

Managementkonsultbolaget Differ breddar verksamheten ytterligare och tar in feedback-specialisten CustX under vingarna. 

Contact Us