A deep-dive into customer experience – kvällsevent 8/5

Få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå, samt tips och idéer som hjälper dig att briljera inför kollegorna.

  • Varför är kundupplevelse den viktigaste konkurrensfördelen för allt fler företag?
  • Varför har många företag svårt att lyckas leverera den kundupplevelse de vill?
  • Varför köper SAP en enkätmjukvara för 8 miljarder dollar?
  • Varför pratar vi om X-data och O-data?
  • Varför är textanalys så kraftfullt?
  • Varför får nudging-teori nobelpris?

Vi tar oss an frågorna ovan under en kväll med mingel, mat och dryck. Experience management-fantaster med olika bakgrund presenterar kärnfullt sina insikter kring dessa frågor och delar med sig av best practices. Kvällen bjuder på presentationer från Differ Strategy Consulting, NPS-framgångssagan ComHem, marknadsledande mjukvaruföretaget inom Experience Management Qualtrics, och från Feedback Lab by Differ.

Efter presentationerna får du möjlighet att träffa alla talare, testa mjukvara och utmana dem med dina egna frågor och idéer.

Kvällsevent med Differ

Datum: 8 maj
Tid:
17:15 Registrering och välkomstmingel
18:00 Presentationer
19:00 Montrar och tävling, samt mingel och mat
Plats: United Spaces, Waterfront Building våning 2, Klarabergsviadukten 63
För vem?
Xperiday är för dig som är intresserad av kundupplevelse och vill lära dig mer om experience management och metoder/teknik som hjälper dig att förstå era kunder. Skicka gärna vidare inbjudan till kollegor, vänner eller bekanta som finner temat customer experience intressant. Eventet är kostnadsfritt, antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar Differ och Feedback Lab!

Share

Read more

Event
January 25, 2021

Sveriges Grönaste Varumärke – Digitalt event 18 februari 2021

Välkommen till ett inspirerande digitalt event där vinnarna av Sveriges Grönaste Varumärke utses!

winter-light-of-hope-differ News
December 29, 2020

672.000 skäl till ett gott nytt år!

Kunder, partners, vänner och kollegor, 2020 har varit ett tufft år för oss alla, men i utmaning växer vi. När vi nu ser mot 2021 är våra blickar mer hoppfulla…

Event
November 16, 2020

Tomorrow’s CX

Den 19 november 2020 genomför Differ och Xlent ett webinar om hur teknologi kan synnerligen förbättra kundupplevelsen!

Contact Us