ROX can be optimized by combining O-data and X-data

How to optimize the return on investment in customer experience?

Knowing the value exchange to and from the customer enables companies to do the right things and do things right.

Some of the strategic questions, organizations are asking themselves today are: “What is the value of customer experience? Are we investing enough in customer experience? Where and how should we invest?”

Obviously, companies do invest in customer experience for a reason more than just to please the customer. One expects the investment to lead to improved loyalty and cross- and up-sales, reduced risk of churn and increased referrals; in other words, an increased customer lifetime value.

Companies that do actually succeed in optimizing the ROX (return on customer experience) are good at analyzing and acting upon both operational, or transactional, data (O-data) and experience data (X-data).

Read more by downloading our latest white paper here.

For more information contact Frank van Gelder at 072-584 71 82 or frank.van.gelder@differ.se

Read more

Blog
January 17, 2022

Så skapar vi hållbar tillväxt för Cancerfonden med growth marketing

När vi blickar tillbaka på 2021 så har vi på Differ genomfört många lyckade projekt som bidragit till hållbar tillväxt. Vi har fått förmånen att leda projekt på många olika…

Differ-soker-nya-konsulter Career
September 21, 2021

Vi söker konsulter med start hösten 2022

Just nu söker vi dig som tar examen 2022 och som vill växa tillsammans med oss!

Career
September 10, 2021

Consulting intern – Sveriges Grönaste Varumärke – Rollen är tillsatt

— Rollen är tillsatt och vi tackar för alla sökande — Tidigare: Vi söker dig som studerar på universitetet och vill driva utvecklingen av Sveriges Grönaste Varumärke 2022

Contact Us