CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera?

Eventet

Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data – välkomna på CX level-up!

Vi kommer att prata om och diskutera operationell kunddata (O-data) och kundupplevelse-data (X-data), samt hur en kombination av dessa två typer ger insikt i var ditt företag bör investera sin CX-budget för 2020 och framåt. Vi kommer att besvara följande frågor:

  • Vad är O- och X-data och varför blir 1+1=3 när dessa kombineras?
  • Vad händer när man kopplar ihop Voice of Customer program med kundsegmenteringsmodeller?
  • Hur kan automatiserade dashboards användas som operationellt verktyg?
  • Hur kan AI-baserad textanalys addera värde till ett CX-program?

Information

Datum: 10 december, 23 januari och 12 februari. Du väljer själv datum när du registrerar dig på eventet.
Tid: 1 timme
Plats: Differs kontor, Regeringsgatan 67, Stockholm
Anmälan: Anmälan sker här

Tipsa gärna kollegor, vänner och bekanta som finner CX intressant. Eventet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar vi på Differ!

Share

Read more

Event
January 25, 2021

Sveriges Grönaste Varumärke – Digitalt event 18 februari 2021

Välkommen till ett inspirerande digitalt event där vinnarna av Sveriges Grönaste Varumärke utses!

winter-light-of-hope-differ News
December 29, 2020

672.000 skäl till ett gott nytt år!

Kunder, partners, vänner och kollegor, 2020 har varit ett tufft år för oss alla, men i utmaning växer vi. När vi nu ser mot 2021 är våra blickar mer hoppfulla…

Event
November 16, 2020

Tomorrow’s CX

Den 19 november 2020 genomför Differ och Xlent ett webinar om hur teknologi kan synnerligen förbättra kundupplevelsen!

Contact Us