CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera?

Eventet

Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data – välkomna på CX level-up!

Vi kommer att prata om och diskutera operationell kunddata (O-data) och kundupplevelse-data (X-data), samt hur en kombination av dessa två typer ger insikt i var ditt företag bör investera sin CX-budget för 2020 och framåt. Vi kommer att besvara följande frågor:

  • Vad är O- och X-data och varför blir 1+1=3 när dessa kombineras?
  • Vad händer när man kopplar ihop Voice of Customer program med kundsegmenteringsmodeller?
  • Hur kan automatiserade dashboards användas som operationellt verktyg?
  • Hur kan AI-baserad textanalys addera värde till ett CX-program?

Information

Datum: 10 december, 23 januari och 12 februari. Du väljer själv datum när du registrerar dig på eventet.
Tid: 1 timme
Plats: Differs kontor, Regeringsgatan 67, Stockholm
Anmälan: Anmälan sker här

Tipsa gärna kollegor, vänner och bekanta som finner CX intressant. Eventet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar vi på Differ!

Share

Read more

Event
May 15, 2020

Defining and living the new normal

En webinar-serie tillsammans med Differ

Blog
March 31, 2020

What’s your Office view?

Har ni gjort omställningen till att arbeta digitalt ännu? Har ni behövt ställa in möten, workshops och projekt på grund av Corona-pandemin? Gör inte det!

Article
March 31, 2020

Getting proactive in post covid-19 reality

Necessity is the mother of invention – and there’s no shortage of necessity right now. Whether positively or negatively affected by the current covid-19 pandemic does not matter – companies…

Contact Us