CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera?

Eventet

Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data – välkomna på CX level-up!

Vi kommer att prata om och diskutera operationell kunddata (O-data) och kundupplevelse-data (X-data), samt hur en kombination av dessa två typer ger insikt i var ditt företag bör investera sin CX-budget för 2020 och framåt. Vi kommer att besvara följande frågor:

  • Vad är O- och X-data och varför blir 1+1=3 när dessa kombineras?
  • Vad händer när man kopplar ihop Voice of Customer program med kundsegmenteringsmodeller?
  • Hur kan automatiserade dashboards användas som operationellt verktyg?
  • Hur kan AI-baserad textanalys addera värde till ett CX-program?

Information

Datum: 10 december, 23 januari och 12 februari. Du väljer själv datum när du registrerar dig på eventet.
Tid: 1 timme
Plats: Differs kontor, Regeringsgatan 67, Stockholm
Anmälan: Anmälan sker här

Tipsa gärna kollegor, vänner och bekanta som finner CX intressant. Eventet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar vi på Differ!

Share

Read more

News
February 19, 2020

SJ och Änglamark utsedda till Sveriges grönaste varumärken

För elfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Det råder ingen tvekan om att…

Event
January 27, 2020

Sveriges Grönaste Varumärke – Kvällsevent 19 februari 2020

Välkommen till ett inspirerande kvällsevent på temat Sveriges Grönaste Varumärke!

Event
November 28, 2019

CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera? Eventet Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data - välkomna...
Contact Us