CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera?

Eventet

Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data – välkomna på CX level-up!

Vi kommer att prata om och diskutera operationell kunddata (O-data) och kundupplevelse-data (X-data), samt hur en kombination av dessa två typer ger insikt i var ditt företag bör investera sin CX-budget för 2020 och framåt. Vi kommer att besvara följande frågor:

  • Vad är O- och X-data och varför blir 1+1=3 när dessa kombineras?
  • Vad händer när man kopplar ihop Voice of Customer program med kundsegmenteringsmodeller?
  • Hur kan automatiserade dashboards användas som operationellt verktyg?
  • Hur kan AI-baserad textanalys addera värde till ett CX-program?

Information

Datum: 10 december, 23 januari och 12 februari. Du väljer själv datum när du registrerar dig på eventet.
Tid: 1 timme
Plats: Differs kontor, Regeringsgatan 67, Stockholm
Anmälan: Anmälan sker här

Tipsa gärna kollegor, vänner och bekanta som finner CX intressant. Eventet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar vi på Differ!

Share

Read more

News
March 26, 2021

Differ kompletterar erbjudandet med Differ Agency

Differ möter nya kundbehov och kompletterar erbjudandet med nystartade byrån Differ Agency.

Career
March 5, 2021

Vi söker erfarna tillväxtstrateger

Just nu söker vi dig som har några års erfarenhet av att arbeta som managementkonsult eller har annan relevant erfarenhet och vill arbeta med att skapa hållbar tillväxt

News
February 19, 2021

Coop och Änglamark vinner Sveriges grönaste varumärken

För tolfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Årets undersökning belyser att det är…

Contact Us