CX level-up

Vilken sorts kundupplevelse ska ditt företag leverera?

Eventet

Vill du få inspiration för att ta ditt företags kundupplevelse till nästa nivå genom att arbeta med X- och O-data – välkomna på CX level-up!

Vi kommer att prata om och diskutera operationell kunddata (O-data) och kundupplevelse-data (X-data), samt hur en kombination av dessa två typer ger insikt i var ditt företag bör investera sin CX-budget för 2020 och framåt. Vi kommer att besvara följande frågor:

  • Vad är O- och X-data och varför blir 1+1=3 när dessa kombineras?
  • Vad händer när man kopplar ihop Voice of Customer program med kundsegmenteringsmodeller?
  • Hur kan automatiserade dashboards användas som operationellt verktyg?
  • Hur kan AI-baserad textanalys addera värde till ett CX-program?

Information

Datum: 10 december, 23 januari och 12 februari. Du väljer själv datum när du registrerar dig på eventet.
Tid: 1 timme
Plats: Differs kontor, Regeringsgatan 67, Stockholm
Anmälan: Anmälan sker här

Tipsa gärna kollegor, vänner och bekanta som finner CX intressant. Eventet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat.

Varmt välkomna önskar vi på Differ!

Share

Read more

Differ-soker-nya-konsulter Career
September 21, 2021

Vi söker konsulter med start hösten 2022

Just nu söker vi dig som tar examen 2022 och som vill växa tillsammans med oss!

Career
September 10, 2021

Consulting intern – Sveriges Grönaste Varumärke – Rollen är tillsatt

— Rollen är tillsatt och vi tackar för alla sökande — Tidigare: Vi söker dig som studerar på universitetet och vill driva utvecklingen av Sveriges Grönaste Varumärke 2022

Career
July 6, 2021

Sommarhälsning från Differgruppen

Äntligen sommar. Pandemin alltmer i backspegeln; vi tillåter oss själva lite hopp och framtidstro. Vintermånadernas harvande från hemma-kontoret börjar kännas långt borta. Man glömmer fort – och tur är väl...
Contact Us