Coop och Änglamark vinner Sveriges grönaste varumärken
För tolfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Årets undersökning belyser att det är...
News
För tolfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Årets undersökning belyser att det är...
News
Kunder, partners, vänner och kollegor, 2020 har varit ett tufft år för oss alla, men i utmaning växer vi. När vi nu ser mot 2021 är våra blickar mer hoppfulla...
News
För elfte gången har folket fått säga sitt i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke, och det är tydligt att den gröna trenden håller i sig. Det råder ingen tvekan om att...
News
Managementkonsultbolaget Differ breddar verksamheten ytterligare och tar in feedback-specialisten CustX under vingarna.
News
När svenskarna för elfte året i rad får göra sin röst hörd i undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke står det klart att grönhet nu anses vara en självklarhet. Samtidigt ställer konsumenter...
News
Managementkonsultbolaget Differ fortsätter sin expansion och sin breddning. Ytterligare ett bolag skapas, Talent Lab by Differ AB.
News
Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark....
News
Differ fortsätter sin expansion och sin breddning. Företaget etablerar byrån Content Lab och förvärvar affärsnyhetssajten Dagens PS.
News
During 2017 we have continued our collaboration with Save the Children. This Christmas, we would like to draw your attention to their important efforts for children in war and conflict...
News
Integrerade kundinsikter – ett krav för att uppnå en personaliserad kundupplevelse
News
För åttonde gången har vi låtit svenska folket utse Sveriges grönaste varumärke. Årets vinnare är SJ och Änglamark. Undersökningen visar också att grönhet är viktigare…
News
Sommaren är äntligen här och vi på Differ vill passa på att önska dig en riktigt skön sommar.
News
Lojalitetsarbete 3.0 – från kundklubb till affärsstrategi
News
För sjunde gången har vi låtit svenska folket utse Sveriges grönaste varumärke. I år heter den stora vinnaren Coop.
News
God jul & Gott nytt år önskar Differ tillsammans med Stiftelsen Garissa.
News
Efter ett år under samma tak går Xlent Strategy och Differ samman under namnet Differ. Tillsammans bildar vi en stark strategikonsultaktör med fokus på intäktsfrågor. Differ är en del av...
News
Differ genomför sedan 2008 den återkommande undersökningen Sveriges Grönaste Varumärke. Målsättningen är att följa svenska konsumenters syn på miljö- och hållbarhetsfrågor bland företag i utvalda branscher.