Vad värdesätter konsumenterna och hur blir ni en ledare inom er bransch?
I dagens samhälle är hållbarhet inte längre bara ett krav från lagstiftare, myndigheter och organisationer. Det är också ett krav som kommer direkt från konsumenterna. Detta är tydligt i vår återkommande undersökning “Svenskarnas Syn på Varumärken och Hållbarhet”, som har genomförts sedan 2008. Resultaten i årets rapport visar att hållbarhet spelar en avgörande roll i varumärkesbyggandet för företag. Det är inte bara viktigt, utan nödvändigt, för företag att aktivt arbeta med hållbarhet.
Med ständigt ökade krav på hållbarhet i Sverige, ökar också vikten av att förstå vad konsumenter faktiskt tycker och värdesätter. Genom att förstå och anpassa er till konsumenternas värderingar kan ni ta en ledarposition inom er bransch.
Nu erbjuder vi chansen att boka en dragning där vi delar unika och branschspecifika insikter och diskuterar vad som gör att varumärken tar en ledarposition.
Låter det intressant?
Hör av dig till Fredrik Berggren fredrik.berggren@differ.se eller boka en slot direkt här .
Comments